Acquisitie-marketing
- Is het sinds 2010 voor jouw bureau ook moeilijker om opdrachten binnen te halen?
- Kwamen voorheen klanten met regelmaat en op eigen gelegenheid binnen en nu niet meer?
- Lukt het je om zelf projecten te initiëren, maar weet je niet of je op het juiste spoor zit?
- Vraag je je af of social media werkelijk relevant zijn voor jouw bureau?
Missie-visie
- Is jullie missie nog wel helder? Wil je de concurrentie voor zijn, dan is het soms noodzakelijk om kritisch naar je eigen bureau te kijken.
- Waar kan je toegevoegde waarde bieden?
- Welke strategie is handig en wanneer?
- Wat is de markt eigenlijk exact en op welke ontwikkelingen moet je inspelen?
Leiderschap
- Vraag je je af ‘Leidinggeven: hoe doe ik dat?’
Neem dan contact op voor een oriënterend gesprek: more@marionbeltman.nl / 06-38418770
- Ben je van oorsprong ontwerper en wil je eens met iemand vanuit een zakelijk perspectief naar je bureau kijken?
- Samen onderzoeken we de sterke en zwakke kanten in je bedrijf en analyseren we welke kansen en bedreigingen er in de maatschappij liggen. Dat levert altijd nieuwe mogelijkheden op.
- Hieruit komt de missie, visie en strategie voort waarmee het bureau de doelen voor de toekomst bereikt. Vervolgens bepaal je met meer achtergrondinformatie je doelstellingen voor de komende tijd.
- Ook ondersteun ik je bij het schrijven van een projectplan, ondernemersplan en subsidieaanvragen.