Acquisitie-marketing

  • Is het sinds 2010 voor jouw bureau ook moeilijker om opdrachten binnen te halen?
  • Kwamen voorheen klanten met regelmaat en op eigen gelegenheid binnen en nu niet meer?
  • Lukt het je om zelf projecten te initiëren, maar weet je niet of je op het juiste spoor zit?

Missie-visie

  • Is jullie missie nog wel helder? Wil je de concurrentie voor zijn, dan is het soms noodzakelijk om kritisch naar je eigen bureau te kijken.
  • Waar kan je toegevoegde waarde bieden?
  • Welke strategie is handig en wanneer?
  • Wat is de markt eigenlijk exact en op welke ontwikkelingen moet je inspelen?

Leiderschap

  • Vraag je je af ‘Leidinggeven: hoe doe ik dat?’

Neem dan contact op voor een oriënterend gesprek: more@marionbeltman.nl / 06-38418770

  • Ben je van oorsprong ontwerper en wil je eens met iemand vanuit een zakelijk perspectief naar je bureau kijken?
  • Samen onderzoeken we de sterke en zwakke kanten in je bedrijf en analyseren we welke kansen en bedreigingen er in de maatschappij liggen. Dat levert altijd nieuwe mogelijkheden op.
  • Hieruit komt de missie, visie en strategie voort waarmee het bureau de doelen voor de toekomst bereikt. Vervolgens bepaal je met meer achtergrondinformatie je doelstellingen voor de komende tijd.
  • Ook ondersteun ik je bij het schrijven van een projectplan, ondernemersplan en subsidieaanvragen.

“Dank voor twee inspirerende dagen. Zwaar werk, maar erg waardevol.”

Grafisch ontwerpbureau uit Noord Holland

“Marion was ons strategisch klankbord voor positionering. Samen doorliepen we in drie sessies een helder proces waar alle kanten van BLIK aan bod kwamen; expertise, product, markt en de kansen die die combinatie oplevert. Daarna konden we meteen aan de slag. Super!”

“Bedankt voor alle tips! Ik had veeeeel eerder een prof moeten vragen.”

LdV